پکینگ مدیای معلق تصفیه فاضلاب

سیستم IFAS با رشد چسبیده معلق MBBR

شرکت عمران سازان مهاب انواع پکینگ مدیای معلق جهت تصفیه خانه فاضلاب را ارائه مینماید. در سیستم سیستم IFAS با رشد چسبیده معلق MBBR از مدیای کوچک (رندوم مدیا) با سطح ویژه بالا استفاده می‌گردد. این سیستم به دلیل اختلاط بهتر و سطح ویژه بالاتر، راندمان خوبی دارد ولی باید تجهیزات ویژه‌ای را برای جلوگیری از خروج مدیا از حوض هوادهی پیش‌بینی نمود.

همچنین این نوع مدیاها به دلیل حرکت دائم در حوض هوادهی احتمال فرسایش داشته و قیمت نسبتا بالاتری دارند؛ لذا توصیه می‌گردد از این نوع مدیاها از جنس پلی‌اتیلن با دانسیته بالا (HDPE) و یا از جنس پلی پروپیلن (PPP) ساخته  شوند و اشکال هندسی مناسبی داشته باشند.

در واقع در سیستم MBBR از پکینگ‌هایی استفاده می‌شود که در مخزن هوادهی شناور می‌باشند. بیوفیلم یا لایه میکروبی، بر روی مدیاهای غوطه‌ور رشد کرده و به این ترتیب توده بیولوژیکی شناور در محیط فاضلاب که نقش تجزیه‌کننده مواد آلی را به عهده دارند را افزایش می‌دهند.این روش جهت حذف  BOD، COD و ترکیبات ازته بسیار مطلوب است. سطح ویژه موثر هر متر مکعب از پکینگ معلق شرکت عمران سازان مهاب حدود 500 متر مربع می باشد. 

 

packing media wastewater price قیمت انواع پکینگ مدیا

packing media wastewater price قیمت انواع پکینگ مدیا

 

طبق مطالعات موردی انجام شده به ازای هر متر مکعب از پکینگ معلق می توان حدود 5 تا 10 متر مکعب از حجم حوض هوادهی را کاهش داد که این امر موجب کاهش زمین مورد نیاز برای احداث تصفیه خانه می شود. همچنین شوک پذیری و کیفیت پساب تصفیه شده نیز به طور چشمگیری افزایش می یابد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر با خط 5 رقمی 73089-021 و یا با شماره تلفن های 44890825-021 و 44890824-021 تماس حاصل فرمائید.

 

پکینگ مدیای معلق تصفیه فاضلاب packing media wastewater

پکینگ مدیای معلق تصفیه فاضلاب packing media wastewater

سیستم IFAS با رشد چسبیده معلق MBBR

سیستم IFAS با رشد چسبیده معلق MBBR

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.