تصفیه آب در صنایع غذایی

محصولات غذایی یکی از مهمترین زیرساختهای مورد نیاز هر جامعه ای جهت خودکفایی می باشد. از طرف دیگر تولید انواع محصولات غذایی با کیفیت و مرغوبیت بالا یکی از مهمترین مسائل استراتژیک هر کشوری می باشد که در دیگر حوزه های کلان جامعه مانند سطح سلامت جسمانی افراد جامعه، آموزش و پرورش و خیلی دیگر از موضوعات کلان تاثیر مستقیم دارد.

کاربرد دستگاه تصفیه آب در صنایع غذایی

دستگاه تصفیه آب صنایع غذایی

دستگاه تصفیه آب صنایع غذایی

یکی از موضوعاتی که امروزه تولیدات محصولات غذایی را در کشور با چالش روبروکرده است، تولید آب موردنیاز این صنایع و همچنین تصفیه پساب این کارخانجات می باشد.

با توجه به بحران خشکسالی طی چند سال گذشته، تولید آب با کیفیت تحت تاثیر قرار گرفته است و با توجه به بالا رفتن املاح آب های زیرزمینی، تولید آب با کیفیت بالا را تحت تاثیر قرار داده است.

علاوه بر این، با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از اب مصرفی این صنایع به پساب های آلوده به ترکیبات آلی تبدیل می گردد، تصفیه و دفع این پساب ها نیز یکی دیگر از چالش های این صنعت می باشد. در صورتی که می توان بخش قابل توجهی از پساب تولیدی را دوباره به چرخه تولید بازگرداند و بحران آب را مدیریت نمود.

شرکت عمران سازان مهاب با بیش از دو دهه تجربه درزمینه طراحی و ساخت دستگاه‌های تصفیه آب و سیستم‌های تصفیه فاضلاب و تأمین تجهیزات، تأمین مواد شیمیایی، با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب و متخصص، آماده ارائه خدمات فنی و مهندسی در ارتباط با سیستم‌های آب شیرین و همچنین تصفیه پساب جهت استفاده مجدد (و نه تخلیه به محیط‌زیست)، همگام با فن‌آوری‌های نوین در دنیا است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.