فلومتر هایژنیک دارویی

Pharmaceutical Sanitary Flowmeter

شرکت عمران سازان مهاب برای پروژه های دارویی، غذایی و آرایشی-بهداشتی، تاکنون از برندهایی همچون Burkert آلمان، Pimecsa اسپانیا و Watersafe کانادا فلومترهای هایژنیک (Sanitary Flowmeters) از نوع ورتکس، عقربه ای و یا روتامتری با ظرفیت های 100 تا 10000 لیتر در ساعت تامین نموده است. این فلومترها مطابق الزامات GMP طراحی شده و در دو نوع دیجیتال و آنالوگ از جنس استنلس استیل SS316L ساخته گردیده و همگی دارای سرتیفیکیت های لازم برای مصارف دارویی – غذایی به همراه گواهینامه کالیبراسیون می باشند.
فلومتر یا دبی سنج، ابزار دقیقی است که برای اندازه گیری حجم یا سرعت جریان سیال داخل لوله استفاده می شود. وسایل اندازه گیری فلو بسیار متنوع بوده و هر موقعیتی محدودیت ها و نیازمندی های مهندسی مختص به خود را دارد. فلومتر هایژنیک بکار رفته در سیستم توزیع آب دارویی، به منظور محاسبه سرعت خطی سیال در مسیر پایپینگ لوپ، می بایست خروجی دیجیتال داشته باشد تا از طریق کنترل فرکانس پمپ لوپ (Sanitary Pump) بتوان متناسب با سرعت خطی آب دارویی، عدد رینولدز مناسب برای آب دارویی در گردش را ایجاد نمود.

تمامی این فلومترها بخاطر داشتن گرید دارویی طراحی هایژنیک داشته و کانکشن آنها بصورت کلمپی (Tri-Clamp) می باشد. جنس بدنه فلزی آنها مطابق استاندارد ASTM A240 بوده که گرید 316L دارند. همچنین فلومترهایی که در سیستم توزیع آب دارویی بکار می روند، مطابق استاندارد ASME BPE ساخته می شوند که در صورت استفاده در پروژه های تزریقی از جمله سرم سازی و یا واکسن سازی، گرید SF4 (الکتروپولیش با درجه زبری کمتر از 0.38µm) در آنها مورد نظر می باشد.
برای تهیه مستندات احراز کیفیت طراحی (Design Qualification)، تمامی اسناد لازم ارزیابی کیفی از جمله مشخصات فنی (Technical Specification)، نقشه طراحی (Design Drawing)، آنالیز متریال و رافنس (Material and Roughness Testing) و نیز گواهی کالیبراسیون به همراه فلومتر هایژنیک دارویی ارائه می گردد.
برای مشاهده سایر ابزاردقیق می توانید از بخش ابزاردقیق هایژنیک دارویی و نیز آنالایزر هایژنیک دارویی دیدن نمایید.

دانلود کاتالوگ ها