لامپ یووی دارویی – کلمپی

Pharmaceutical Clamp UV Lamp

شرکت عمران سازان مهاب علاوه بر تامین دستگاه های ازون ژنراتور از اولین تولید کنندگان سیستم های ضدعفونی ماوراء بنفش با استاندارد دارویی مطابق الزامات GMP در ایران می باشد که تمامی مشخصات مربوطه از جمله متریال مورد استفاده برای مصارف دارویی، جوشکاری یکنواخت، پولیش سطح داخلی، کانکشن کلمپی و نیز بکارگیری سنسور اندازه گیری میزان پرتودهی را در طراحی و ساخت لحاظ نموده است. همچنین این شرکت نماینده رسمی دستگاه UV کمپانی Wyckomar کانادا می باشد که با ظرفیت ۱۰۰۰ تا ۱2۰۰۰ لیتر در ساعت ساخته می شوند. در ضمن امکان تامین دستگاه یووی هایژنیک از سایر برندها مانند Watersafe کانادا، Veolia استرالیا و Sita ایتالیا وجود دارد.

لامپ یووی می تواند با هدف ضدعفونی (Disinfection)، کلر زدایی (Dechlorination)، کاهش TOC (TOC Reduction)، حذف ازون (Ozone Destruction) و یا ایجاد ازون (Ozone Creation) بکار رود.

برای داشتن ماکزیمم قدرت ضدعفونی کنندگی، طول موج این لامپ های یووی 254 نانومتر می باشد که می توان با بکار بردن این دستگاه در سیستم پیش تصفیه، از اسمزمعکوس در مقابل میکروارگانیسم ها محافظت نموده و یا می توان پس از تهیه آب دارویی با بکارگیری یووی در خروجی سیستم خالص ساز و نیز سیستم توزیع آب دارویی را از وجود هرگونه میکروارگانیسم مصون داشت. طول موج 254 nm علاوه بر میکروب زدایی در حذف ازون نیز بکار می رود.

بدنه دستگاه یووی از جنس استنلس استیل SS304 و یا SS316 بوده و جداره داخلی آنها برای کاربردهای هایژنیک بطور کامل پولیش گردیده و در صورت درخواست کارفرما، گواهی آنالیز متریال و درجه زبری به همراه دستگاه ارائه می گردد.

همچنین شرکت عمران سازان مهاب می تواند در صورت اعلام نیاز، لامپ UV به منظور حذف کلر آزاد تامین نماید. این نوع دستگاه ماوراء بنفش دارای اشعه UVc با طول موج 185 نانومتر بوده و قادر به حذف کلر (Decoloration) و یا کاهش TOC (TOC Reduction) می باشد. این دستگاه یووی را می توان قبل از RO برای حذف کلر و یا در سیستم توزیع آب دارویی برای حذف TOC بکار برد. اگرچه لامپ یووی با طول موج 185 nm با هدف کلرزدایی و یا کاهش TOC بکار می رود اما مقداری نیز خاصیت میکروب کشی دارد. در ضمن از این طول موج به منظور تولید ازون نیز استفاده می شود (علت کاهش TOC توسط این طول موج، ایجاد رادیکال آزاد در آب است).

دانلود کاتالوگ ها