ابزاردقیق هایژنیک دارویی

Pharmaceutical Sanitary Instruments

شرکت عمران سازان مهاب علاوه بر استفاده از انواع ابزاردقیق هایژنیک مانند ترانسمیتر دمای دارویی (Sanitary Temperature Transmitter)، ترانسمیتر فشار دارویی (Sanitary Pressure Transmitter)، گیج دمای دارویی (Sanitary Temperature Gauge) و گیج فشار دارویی (Sanitary Pressure Gauge) در پروژه های دارویی، غذایی و آرایشی-بهداشتی، قادر به تامین آنها برای کارخانجات دارویی و غذایی می باشد. این ابزاردقیق از کمپانی های معروف دنیا همچون Labom آلمان و Wika لهستان تامین می گردد. استاندارد مربوطه با توجه به مشخصات نیازمندی کاربر (URS) قابل تهیه بوده که از جمله می توان به 3-A Sanitary و EN 13190 اشاره نمود.

ابزاردقیق هایژنیک دارویی از جنس استنلس استیل SS316L با کانکشن کلمپی (Tri-Clamp) ساخته می شوند. طراحی آنها مطابق الزامات GMP بوده و گیج فشار یا ترانسمیتر فشار همراه با دیافراگم بکار می روند. این ابزاردقیق برای سیستم تولید، ذخیره و توزیع آب دارویی WFI/PW مناسب می باشند.

ابزاردقیق قادر هستند کمیت های فیزیکی از قبیل فشار، دما و دبی را اندازه گیری کرده و آن را نمایش داده یا کنترل نمایند (بدلیل اهمیت سنجش دبی و کنداکتیویته در دستگاه های آبساز، ابزاردقیق این پارامترها بطور جداگانه در بخش فلومتر هایژنیک دارویی و نیز آنالایزر هایژنیک دارویی مورد بررسی قرار گرفته است). همچنین برای اندازه گیری سطح آب مخزن ذخیره می توان از سنسور فشار استفاده نمود. چنانچه مخزن بطور اتمسفریک باشد، بکار بردن یک ترانسمیتر فشار در زیر مخزن کافی است.

اندازه گیری یک کمیت فیزیکی توسط ابزار دقیق با هدف مانیتورینگ و یا کنترلی صورت می پذیرد. برای آگاهی و اطلاع از وضعیت یک فرایند (Process) می بایست بر پارامترهای آن نظارت داشت که برای این منظور کمیت فیزیکی مورد نظر اندازه گیری شده و نمایش داده می شود. این اندازه گیری به کاربر این امکان را می دهد تا اگر سیستم با مشکل مواجه شود، اپراتور بصورت دستی مداخله کند. همچنین برای داشتن قابلیت اتوماسیون در سیستم ها بایستی پارامترهای مهم کنترل شوند.

دانلود کاتالوگ ها